Assalamualaikum roti canai saya sekalian? Hee, okay. Belog ni, tak ada kena mengena pasal cerita hidup saya. Belog ni, just a NOVEL yang tak rasmi haha. Saya buat novel ni pun, sebab excited kan tibatiba je ada idea nak buat -.- Okaylah author dia pun si anak Shahril Lim ni :) so, hope you all enjoy k? Boiii. Anyway, say THANKS TO LIDYA NABIHA, SEBAB TOLONG SAYA BUAT NOVEL NI JUAA :D I LOVE HER VERY MUCH, MUAH! haha

TINGGALKAN JEJAK KORANG DEKAT SINI :)

PART 10 ; NY 1ST LOVE

Hangat tu macam feel semacam je bagi aku. Err, bukan semacam lagi, tapi dah duamacam! Hoo, aku pun segera tukarkan position tangan aku. Joe yang ada kat depan aku ni cuma sengih sengih macam kerang bacin ! Naik menyampah pula aku dengan dia. aku pun tanya dia ;

 " hmm , joe. "
" ape lagilah kau ni? *gaye mulut orang penuh dengan food mase becakap "

" kalau ye pun kau habis telan baru jawablah . "

" Ohokkk! *tumbuk dada 3 kali  , kau ni! sat noh, nak minum "


" haihh manusia ini -.- "


Lepas Joe teguk itu air, dia pun sambung ;


" ape bende yang mustahak tahap cipan kau nak cakap ni? "


" ade ke aku cakap mustahak? kahak kau! "


" hekelehh platypus ni. Cepatlah! "


" haih, yela yela. Jap. "


" asal? "


" nak tarik nafas dulu la nyah, ta bole ke? "


" dipersilakan :D "


" hmm, siapa name awek kau tu ? *muka serious "


" err, perluke kau tanya? (sengih lagi) "


" sunatlah doh! Aku nak gak kenalkenal dengan orang NY ni! (muka cover) "


" oh, nama dia Nia lah (senyum) "


" Wadafish! Hotak kau, betulbetullah! (merah sudah!) "


" Nia lah bodo bahlul samdol! Kau perasan itu nama kau sorang je ke kat dunia ni? Hadui, (ngeluh) "


" err.. Yeke? Aku ingat aku ... (buat muka ala-ala gedik AWW -,-) "


" kau? Muka kau nak jadi Gf aku? Walaweh, aku bole mati 2 kali doe! HAHAHAHA (ketawa tahap maximum) "


" 2 kali ? Asal tak 200 kali ? (cebik) "


" rilekslah. Hm, tapi kan. Aku dah jarang contact dengan dialah... (muka serious balik) "


" pahal plak? Kau tak setia ke? (terlopong :O) "


" Abah kau! Mana ada, aku sayang dia gilagila. Tapi dia buat bangang dia je kot (muram pulak dah -.-) "


" Kau boleh story kat aku kan kan kan? Hihi (teruja) "


" kau nak dengar cerita aku? Heh, aku bole cium tapak kaki mak akulah kalau kau nak dengar. HAHA!"


" hambui, ghairahnya kau -____________- "


" mana ada ghairah! Kau ni kan, eee ! "


" yela yela. Hm, kau tanak story sudah. "


" aku malaslah nak story mory ni. Nanti bukan ada yang dengar, bunyi berdengkur je yang kedengaran "


" tak. Aku bukan macam tu ! *angkat sumpah (ala ala) "


" iyolah kau. Hm, ni siapa nak bayar ni ? *tunjuk makanan kat meja kita orang "


" kaulah! Aku mane ade duit. Papa aku ni pun satu bengap, keluar dengan mak kau pun bukan nak tolong bayar! "


" kau.. tak suka mak aku ke? "


" mana ada lah bodo. Aku okay je, papa je tu yang lebihlebih. Benci! "


" hm, tahu takpe. Jom buat Facebook Page : HATE BAPAK NIA! hahahahahaha (gelak sakan) "


" Amboii, kaulah orang pertama yang LIKE page tu kan? -,- "


" eh mana tahu ? Hebat betullah kau ni, hihi . "


" biasalah , heh *keningkening "


" dahlah. Aku nak blahlah. Nak jumpa gf aku. Kau bayarkan ea? Thanks belanja, hihi. "


" WADAFAK! Eh buntat , kau tunggu sini! Aku teman kau pegi jumpa awek kau. Btw, aku nak pergi bayar ni. Kau duduk diam diam kat sini. Kau gerak sikit aku tempeleng kepale kau !"


" macam kau sampai pulak nak tempeleng aku, huh! Cakap besar, iyalah. Aku tunggu -.- "


Aku pun pergilah kat kaunter bayar makan kitorang tu. Orang yang serve kat kaunter tu cun! Tapi gigi tu agak kureng lah kan . Huh, masa aku tanya ;


" how much ? ''


" Er, you don't need to pay all of this. "


" eh? Why ? are you serious? (terlopong :O) "


" yes i am. Someone had paid this, so you can just syuhsyuh there (senyum) "


" who paid this all? "


" err, that man *tunjuk ke arah Joe "


TRALALA! Buat malu aku je kan kat kaunter tu! Selenge je sotong ni! Dah bayar tu cakap jelah dah, ini bole buadbuad bodo kau pulak ya! Huh tak apa tak apa, kejap lagi kau tahulah!




BERSAMBUNG 


QIQI WRITTER